فناوران

فناوران

فناوران

فناوران

فناوران

  • ۰
  • ۰

باید های یک تراکت خوب

یقین بداند چه چیزی را می خواهد به چاپ تراکت مخاطبان خود انتقال دهد. 2-کاملا مطالب درجشده را به صورت واضح و روشن مطرح کند.

3- بتواند مخاطب خود را ترغیب و تشویق به موضوعات تراکت کند. 4- ارتباط صحیح و پیوستگی و هماهنگی بین تصاویر و متن برقرار باشد تا اولین نگاه مخاطب به تراکت، او را وادار به پیگیری و جهتپذیری انتخاب او در خبر تراکت کند. نکتهی مهم در طراحی تراکتهای تبلیغاتی این است که طراحی گیرا داشته باشد و مطالب به گونهای خلاصه در آن چیده شده باشد که چشم بیننده خسته نشود. در طراحی باید سعی شود که مطالب مهم، بزرگتر باشند و بهتر است این مطالب به گونهای باشد که بیننده را جلب کند و بیننده مشتاق شود که آن را بخواند. استفاده از رنگهای چاپ تراکت همخانواده و ترکیب رنگها در طراحی بسیار مهم است.کیفیت طراحی، نوع کاغذ، و نوع چاپ تراکت، نقش موثری در جذابیت و گیرایی تراکت در دید مخاطبان شما دارد.غالبن در صفحهی روی تراکت عناوینی مانند نام واحد و یا مرکز مورد نظر و معرفی فعالیتهای او ـ امتیازات (اولین تولیدکننده، تنها موسسه، و یا استاندارد وایزوهای رایج و غیره)، شرایط مرتبط با اعلام تراکت (به مناسبت روز افتتاح نمایشگاه و یک گالری و غیره)، زمان، نشانی، تلفن، فکس، ایمیل، درج شود و در قسمت پشت صفحه، توضیحات در رابطه شرح تحول در آن ذکر می‌شود.


  • ۹۶/۰۲/۲۶
  • فناوری فناوران

تراکت

چاپ

چاپ تراکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی